K-01 STUDIO NAGRANIOWE
- konstrukcja w systemie BOX IN BOX
- przyłącza elektryczne 250kW
- klimatyzacja 15dB NC
Studio A
- powierzchnia 430 m2
- pojemność: 120 osobowa orkiestra symfoniczna i/lub chór
- wysokość 11 m
- zmienna geometria sufitu / charakterystyka pogłosu
- Steinway Concert Grand Piano D-274
Studio B
- powierzchnia 50 m2
- zmienna geometria ścian / charakterystyka pogłosu
Studio C
- powierzchnia 8 m2
- zoptymalizowana akustyka do nagraÅ„ wokalnych oraz partii instrumentów solowych
Reżyserka
- powierzchnia 60 m2
- konsoleta Neve 88R z systemem automatyki AMS Neve Encore™ Plus
- systemy odsłuchowe 5.1 i Stereo
Poziomy 1 i 2
- przestrzeÅ„ do prób i odpoczynku dla artystów
-
4K/35mm Video Control Room
RESTAURACJA
- restauracja dla 80 osób
K-04 STUDIO ZDJĘCIOWE 4
- powierzchnia 2000 m2
- wysokość 16 m
- sztuczne niebo 3200° - 255 Spacelights o Å‚Ä…cznej mocy 1,8 MW (w budowie)
- oÅ›wietlenie 3200° frontline i backline 650kW
- regulacja wysokości grup świateł w zakresie od 2 do 16 m
- dodatkowe przyłącza elektryczne do 1,4 MW
- garderoby, stanowiska do charakteryzacji
- klimatyzacja planu
- dekoratornia 1 - 350 m2
K-05 STUDIO ZDJĘCIOWE 5
- powierzchnia 124 m2
- wysokość 6 m
- bezcieniowy Green Screen 180° o wymiarach 12 x 7 m, gÅ‚Ä™bia ostroÅ›ci do 8 m
- przyłącza do 40 kW
- garderoby, stanowiska do charakteryzacji
- klimatyzacja planu
K-06 STUDIO KOREKCJI KOLORU
- powierzchnia 124 m2
- wysokość 6 m
- projektor Sony SRX-R110 SXRD 4K
- ekran: Harkness Hall:
- korekcja barwna 4K w czasie rzeczywistym Filmlight Baselight Eight
- Truelight 3D Color Management System
- przyłącza do 40 kW
- garderoba, stanowiska do charakteryzacji
- klimatyzacja planu
K-07 KOREKCJA KOLORU 4K I FINALNY MASTERING
- studio zgraÅ„ dźwiÄ™ku do filmów K07 uzyskaÅ‚o certyfikat Dolby Premier Studio
- studio przeznaczone do realizacji premiksów, miksów oraz masteringu
- powierzchnia 490 m2
- konsoleta: AMS Neve DFC Gemini z systemem automatyki AMS Neve Encore™ Plus
- projektor Sony SRX-R110 SXRD 4K
- ekran 10,15 x 4,23 m
- skaner Northlight 2 – 8K 35mm/ 4K Super 16mm/16mm
- formaty: Academy / Scope / Full-gate
- korekcja barwna 4K w czasie rzeczywistym Filmlight Baselight Eight
- Truelight 3D Color Management System
- telecine Sondor ALTRA V1, 35mm HD Scala Color Software
- monitory referencyjne LCD Cine-tal Cinemage HD
- monitor LCD 4K Astro DM-3400 56" referencja Cine-tal
- przyłącza elektryczne do 200 kW
- sala video - konferencyjna
- garderoby, stanowiska do charakteryzacji
- klimatyzacja 15dB NC
K-08 MASZYNOWNIA
- telekino: Cintel Millennium HD, Pogle Pandora Color Correction, Aaton Keycode reader with HD& SD Keylink, Cinetal Cinemage Display ver. 4.1.3, Tektronix 1735 HD, DVS Clipster
- naświetlanie: Arrilaser II i Celco Fury
- Video recorder Sony HDCam SR SRW-5000
- Video recorder Sony DigitalBeta DVWM-2000P
- cyfrowy przesyÅ‚ obrazu i dźwiÄ™ku z centralnej maszynowni do wszystkich studiów poprzez poÅ‚Ä…czenia Å›wiatÅ‚owodowe
- łączność satelitarna z planami zewnętrznymi
- obsÅ‚uga wszystkich formatów video SD/HD
- zasilacze awaryjne (UPS) o mocy 2x160 kVA oraz o mocy 300 kVA
- laboratorium: FilmLab ECN-2 12MD58 14/67 / Ultrasonic Film Cleaner - Ultrasonic CF8200.
K-09 STUDIO POST-PRODUKCJI OBRAZU
- montaż obrazu
- DVS Clipster 4K – 9600 –EDL editing/conforming – nieskompresowany montaż 4K
- Avid Nitris DX Media Composer
- Apple Final Cut Studio 2 + Aja Kona 3
- monitory referencyjne LCD Cine-tal Cinemage HD
- monitor LCD 4K Astro DM-3400 56" referencja Cine-tal
- system projekcyjny Christie LX1500
- grafika i animacja / efekty specjalne:Flame/Flare, Nuke, Houdini, Mocha/Boujou/PF Track, AfterEffects / Maya
- rendering - 80-o korowy klaster obliczeniowy - 1,5 Teraflopa
- klimatyzacja 15dB NC
- bezpieczeÅ„stwo danych – biblioteka taÅ›mowa ADIC SCALAR i2000 - LTO-3 – 5,6 PB
K-08 MASZYNOWNIA
- Telekino: Cintel Millennium HD, Pogle Pandora Color Correction, Aaton Keycode reader with HD& SD Keylink, Cinetal Cinemage Display ver. 4.1.3, Tektronix 1735 HD, DVS Clipster
- NaÅ›wietlanie: Celco Fury – 4/8K Digital Motion Picture Recorder
- Video recorder Sony HDCam SR SRW-5000
- Video recorder Sony DigitalBeta DVWM-2000P
- cyfrowy przesyÅ‚ obrazu i dźwiÄ™ku z centralnej maszynowni do wszystkich studiów poprzez poÅ‚Ä…czenia Å›wiatÅ‚owodowe
- łączność satelitarna z planami zewnętrznymi
- obsÅ‚uga wszystkich formatów video SD/HD
- zasilacze awaryjne (UPS) o mocy 2x160 kVA oraz o mocy 300 kVA
- laboratorium: FilmLab ECN-2 12MD58 14/67 / Ultrasonic Film Cleaner - Ultrasonic CF8200.
K-10 STUDIO DO REALIZACJI MOTION CAPTURE, PRÓB I CASTINGÓW
- powierzchnia 700 m2
- Vicon Motion Capture MX T 160 Cameras / 24 cameras/
- klimatyzacja planu
K-11 STUDIO POST-PRODUKCJI DŹWIĘKU
- konstrukcja w systemie BOX IN BOX
- klimatyzacja 15dB NC
Reżyserka A
- powierzchnia 30 m2
- konsoleta: AMS Neve MMC300 z systemem automatyki AMS Neve Encore™ Plus
- systemy odsłuchowe 5.1 oraz Stereo
Studio A
- powierzchnia 47 m2
Reżyserka B
- powierzchnia 26 m2
- konsoleta: AMS Neve MMC300 z systemem automatyki AMS Neve Encore™ Plus
- systemy odsłuchowe 5.1 oraz Stereo
Studio B
- powierzchnia 20 m2
Sala prób
- powierzchnia 20 m2
K-12 BIURA PRODUKCYJNE
- biura zespoÅ‚ów produkcyjnych
K-13 AGREGATY
• dwa agregaty prÄ…dotwórcze o mocy 1,2 MW każdy
• zbiornik paliwa do zasilania agregatów o pojemnoÅ›ci 11000 litrów
K-03 STUDIO ZDJĘCIOWE 3
- powierzchnia 2000 m2
- wysokość 16 m
- sferyczny bezcieniowy Blue Screen 3D - 180° o wymiarach 80m x 15 m, gÅ‚Ä™bia ostroÅ›ci do 50 m
- oÅ›wietlenie Blue Screen - 250kW - 3200°
- oÅ›wietlenie 3200° frontline i backline 650kW
- przyłącza elektryczne do 1 MW
- klimatyzowane garderoby, stanowiska do charakteryzacji
- klimatyzacja planu
DEKORATORNIA
LABORATORIUM
• laboratorium: FilmLab ECN-2 12MD58 14/67 / Ultrasonic Film Cleaner - Ultrasonic CF8200.